Fomento da lectura e divertimento na praia

Agora que chega o bo tempo, nais, pais, nenos e nenas participantes nos Espazos das Familas de Preescolar na Casa aproveitan para realizar distintas actividades ao longo de toda a xeografía galega. Así, na biblioteca de Ribadeo, realizáronse actividades de fomento da lectura, e está prevista para o día 21 unha convivencia no campamento infantil de A Devesa, convivencia á que acudirán as máis de 200 familias da zona que participan no programa (Ver noticia en El Progreso). (Ver noticia en La Voz de Galicia).

Realizouse tamén outra visita á biblioteca municipal de Alfoz cos mesmos obxectivos de fomento da lectura. (Ver noticia en La Voz de Galicia).

Comments are closed.

Preescolar na Casa
En Revistas Educativas
Enquisas

Consideras que Preescolar na Casa é un programa necesario?

View Results

Loading ... Loading ...
Arquivos:
Translator
Galician flagItalian flagPortuguese flagEnglish flagGerman flagFrench flagSpanish flagCatalan flag