Varios Departamentos da Universidade de Santiago de Compostela manifestan o seu apoio a Preescolar na Casa

A Facultade de Formación de Profesorado de Lugo e o Departamento de Teoría da Educación, Historia da Educación e Pedagoxía Social da USC manifestan a través dunha declaración institucional aprobada no seu último consello o seu apoio á “longa e valiosa traxectoria de traballo pedagóxico e social da Fundación Preescolar na casa”.
Tanto o centro como o departamento universitarios, conscientes do momento “especialmente crítico” para esta entidade “debido á drástica redución das axudas que viña recibindo”, demándanlle á Xunta de Galicia que dispoña “os orzamentos necesarios que permitan asegurar no tempo un financiamento estable dos seus programas educativos”.
(Podes picar aquí para ver a nova na web da USC)

Comments are closed.

Preescolar na Casa
En Revistas Educativas
Enquisas

Consideras que Preescolar na Casa é un programa necesario?

View Results

Loading ... Loading ...
Arquivos:
Translator
Galician flagItalian flagPortuguese flagEnglish flagGerman flagFrench flagSpanish flagCatalan flag